fredag 20. februar 2009

Ønskeliste til hjemmet


Snadder, Snadder, Snadder!
I dag har jeg funnet 2 stk. funn til Stua ifra Ellos.no!
Hvis alt går etter planen, så bestiller jeg sannsynligvis disse to teppene neste uke!
Bilder kommer etterhvert!

*Ønske Ønske Ønske*

Str: 170 x 240 cm, Ryeteppe i cremefarge. Pris: 849 ,-

Ø=130 cm, ryeteppe i cremefarge. Pris: 479 ,-



Også har jeg lenge sedd etter sofatrekk til sofaen, til lillingen melder ankomst. Heldigvis er jo dette slikt som kan vente litt ;) Fra Laredoute.no (direkte link)
str. 2 og 4 til 2- og 3-seters sofa. NOK 699,- og 899,- i fargene naturhvit eller muldvarp.







Ellers er det blitt snakk om å kanskje bytte ut stuebordet, fordi det er så enormt massivt og stort. Men skal bordet gå, må vi nok bytte ut bokhylla også.. Så vi får se! Det kan jo hende vi får plassert det en annen plass til vi en vakker dag flytter ut (da tar vi jo med oss møblene!), så kan bordet og hylla stå igjen i leiligheten?
Jeg har uheldigvis kjempekræsj i stua nå, men håper jo at det skal "orne sæi" etterhvert. Bare de to mattene ville nok gjort mye for hvordan det ser ut, for nå har vi låne-matter fra min samboers far, og det er to persiske tepper i rødt/blått som kræsjer med alt annet og får det til å se meget rotete ut. :/


pågående prosjekt som kommer ut i bilder straks er:
Soverommet, og litt som man kanskje ikke skulle hatt noe imot å hatt der?
Uannsett, until next time:
Au revoir!

Ingen kommentarer: