onsdag 4. mars 2009

Scrapping: Babyboka.

Selveste boka er ei svart scrappebok med hvite, blanke ark. Forsiden er blanding av scrappeark, utskjæringer, akrylmaling og lakk.

Jeg har brukt glitter med lakk overlag som basis til bokstaver og øyenstikker.

Boka blir innledet med utskjært tekst dekorert med glitter: Historien om Gabriel.
Innholdsfortegnelsen, matcher også bånd på sidene så en enkelt kan finne fram.
Pegasusen er på en måte meg da, mammaen. Har tegnet pappaen og lillingen i magen som pegasuser også, - disse er karakterene som skal representere oss i boka der bilder ikke brukes.
Historien innledes med "Det var en gang"..
15. oktober var en stor dag, - da var vi nemlig på offisiell ultralyd (uke 18+6) og fikk vite kjønnet.
Eneste ønske for den dagen var at lillingen i magen var frisk.


Ultralydbildene fra den offisielle ultralyden. Der kan man se lilletassen til gutten vår!


Lengre enn dette er jeg dessverre ikke kommet ennå. Jeg jobber enda med hva som skal være med, og hvordan jeg skal utforme det. Men dette er både spennende og moro, - skal gjøre ferdig albumene fra Island og Tyrkia/Bulgaria også, slik at jeg kan begynne på et eget album til tantebarna mine :)




1 kommentar:

Ine sa...

du e jo kjæmpe flink!! veldig fint